MyStoryInMyLife

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

How I Feel Today..

Av Dami♥ - 19 februari 2013 19:05

Jaa, som ni ser så har jag inte bloggat så mycket på ett tag. Andledningen är nog att jag har inte lust..Det är inte så att jag har inte tid, det handlar bara om lust!


Har inte mått så bra de här två dagarna. Inte så att jag är sjuk och så. Det har bara hänt för mycket kan man säga!

Hatar verkligen de stunden när folk kommer, och samlar sig i en ring och bara proppar ut en massa negativa frågar på dig.. speciellt vad du har gjort fel och sådana grejer! Känner mig såå kränkt bara på sådär..

Så just nu så suger livet verkligen..

//Well, as you can see I have not blogged as much in a while. Reason is probably that I do not feel like .. It's not that I do not have time, it's all about pleasure!

Have not felt so good these two days. Not that I'm sick and so. It just happened too muchyou can say!
Really hate the moment when people come and gather in a circle and just plugs out a lot of negative ask of you .. especially what you have done wrong and such stuff! I feel soooffended just like that ..
So right now, so life really sucks ..

 ( #har chattat lite med Angela, liksom en app#)     

 

 ( #har chattat lite med Angela, liksom en app#)

 

( #har chattat lite med Angela, liksom en app#)

 

( #har chattat lite med Angela, liksom en app#)

 

( #har chattat lite med Angela, liksom en app#)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dami♥ - 4 mars 2013 19:05

Som jag skrev så skaffade jag en ny blogg och den hoppas jag inte att jag får hat kommnentarer pga vad jag skriver och visar. Så jag länkar den, för en gångs skull! ---->  we-break-it.bloggplatsen.se   <---- ----------------------------------...

Av Dami♥ - 3 mars 2013 15:14


Tror att jag helt enkelt ska sluta blogga, inte bara här. Utan överallt! Men jag har en nystartad blogg som jag tänker skriva helt från mitt hjärta..Så länkar den tyvärr inte, ett litet ledtråd bloggen finns i devote.!!    Så där finns jaag //för...

Av Dami♥ - 3 mars 2013 10:28

God morgon på er! Ska fortsätta och göra min nya blogg. Någon som vet hur man fixar design på devote?   Inte.. då hörs vi kanske senare! Lyssna gärna på min nya favorit låt av lil Wayne ...

Av Dami♥ - 2 mars 2013 14:59

Vill skapa en till blogg som jag skrev ett tag sen och jag vill känna efter om det går på blogg.se.. Så undrar bara vad jag ska heta då i såfall..? Hmm något enkelt fast ändå något bra! Kontaka mig istället på samira.osman@live.se   ...Är ni sn...

Av Dami♥ - 2 mars 2013 12:02


     

Samira

♥My Story♥


~~Hello!~~
Samira heter jag & är en livlig
tjej, som är bosatt i Göteborg.

Bloggar om mitt liv och min galna skola.
~~I hope you enjoy!~~

Frågor?

11 besvarade frågor

♥Omröstning♥

Favorit färg?
 Röd
 Mörka färger
 Grön
 Ljusa färger
 Blå
 Något annat..

♥Translate♥

Kategorier

Black Bow Tie

♥Check out!♥

Följ och gilla :D

   

Land Info

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards